Details

Mere Khaab Raiza Raiza

Website
Visit Website
Description Mere Khaab Raiza Raiza is a Social Reformal Novel by Todays very popular female writer Maha Malik. She is one of the most popular female writer of this age. She has written variety of stories on the social reformal issues. One of them is Mere Khaab Raiza Raiza. She has written in all popular women digests and her readers wait for her novels. Greed and wanting more and more is also part of human nature and this is the theme of thi novel. Her fans will love her novels on kitaabghar.com. The basic theme of this novel is the human feelings of greed, rapacity and supremacy. The novel is an excellent effort on a very common and sensitive issue i.e., showing off and craving for things we don-t have but our friends have. This is very common in females and this story is just a right thing for girls to read and think over it. Some people just can-t get enough out of their lives, they want more and more, no matter how much they get. They only look up to go higher without realising, how much it will cost them or their lovedones. Zainab, the main character of this novel, is a representative of these kind of people in our society. She always wanted more and more and running after the glowing things thinking of them gold. She wanted to live higher in the sky among stars, but she could not even find the fireflies in this world. All she got was burnt hand and she lost everything she had.
Rating
  • 89/5
4.45/5 based on 11 votes.
Ownership webmaster
Views 61672 views, 1 incoming clicks. Averaging 10 views and 0 incoming clicks per day.
Incoming Clicks 1
Related Listings
Similar Listings
Khaab-e-Jawani
Ik Dia Jalae Rakhna
Jo Chalay to JaaN se guzer gaye
Purisrar Cheekhain
Zero Blaster
Submission Date 03:22:2008

Comments on Mere Khaab Raiza Raiza

sumera khan
#191 - Quote - Permalink
Posted 04:19:2008 - 14:53:47:

nodMaha ji, aap ka ye novel bohat bohat accha hai.is ko parne k bad hum ko aapni bohat si galtion ka andaza hota hai .or jo anjam aap ne bataya wo bilcul theek tha .hum log Allah ki nashuki kar jate hain or bad mein is baat ka ahsas hota hai.or end per aap ka bohat bohat shukriya itna accha novel likhne per .nod
misbah
#192 - Quote - Permalink
Posted 04:18:2008 - 09:03:31:

slaam maha ji boht hi zabardast novel tha bilkal -jo chale to jaan se guzar ge-ki tarra.is novel ka end par kar men bot roi,aap andaza nai kar sakti merey dil par kya guzar rai he,raat ki is tanhai men is novel ne mj par bot asar kiya he.ehsan iyaaz ka character bot zabadast tha ,bliv me merey husband bilkul aisey hi hen,or men un ki bot qadar karti hun.khuda hamari mohabat ko slamat rakhey.aik khaish he k is novel par zabardast drama baney.
shakila jalil
#193 - Quote - Permalink
Posted 04:17:2008 - 19:19:13:

salam maha
ap ka novel bohat acha hai magher janay keo mujay end pasand nahi aya kia khawab daikhna jurm hay ghurbat ki koukh mai pali larki zainab nai agher dolat chai tou kia bura kia bus us ka tariqa ghalat tha is ki itrni bari saza ,usay islah ka muqa to dia jata bay shak wo khabi ma na banti usay sufia kay sath rahna parta mugher usay isla ka aik moqa to mila cahiey tha .mai jab say novel para nend ankho say roth gai jee chata hai zainab ki kahani kka anjam ye na hota agher ghareeb hanay mai us ka qasoor na tha to phir is qadar saza ki wo haqdar keo .ap say ghuzarish hay ainda novel likhtay hoavay saza say pahlay aik moqa zaroor daina.
laima ahmad
#194 - Quote - Permalink
Posted 04:17:2008 - 06:15:56:

i am speechless,this is something you can not forget for ages.well done maha malik . from begening to the end your novel is flawless. awesome.million thanks to kitaab ghar . nodthanks guys ,i really appriciate .
Roohi
#195 - Quote - Permalink
Posted 04:13:2008 - 04:58:34:

Salam
Maha ji no doubt ke aap ney buhat haqeeqat pasandi sey iss novel ko likha hey lakin itna derad keyon hey? main ney middle sey novel nhi read kiya itni himmat nhi thi keya waqee koee Ahsan Ijaz ki terah apni Zainab Shah ko chah sekta hey main iss pe belive nhi kerti. aesy khuwab mut dikhain ke lerkiyon ke liya mushkil ho jaay adjust kerna . koee kitna dawa ker ley iss novel ke heero ki terah apni wife ko peyar nhi ker sekta. Maha ji thoura hath hulka rekhain humain zindgi guzarni hey {semicolon})
asma shabbir
#196 - Quote - Permalink
Posted 04:12:2008 - 14:29:53:

what a good novel it seems story around us i am really impressed by social observationns of Maha thanks kitab ghar
Rukhsana Mazhar
#197 - Quote - Permalink
Posted 04:11:2008 - 13:14:56:

Very beautiful novel Maha Ji. Alfaz nahi he mery pas tarif k liy. me ye novel bht sal pehly bhi parh chuki the or us bar ki tarah aj bhi bht roi. Ye pehla novel he jis ne mujhy itne majboor kia k aj meny ye comments likhy wrna aj tak me kitab ghar ki khamosh qari rahi ho.very realastic novel.kash meri sari behny apni ankhain taltkh tajarby k bina khol le. meri be yehi wish he k is novel pe drama bany or ye paigham door door tak jay.i laove you and your kalam maha ji
hamid
#198 - Quote - Permalink
Posted 04:11:2008 - 00:39:29:

she is the worst novelist i have ever read. she always write novels which had a sad tone all the way through.it is similar to her novel" Jo chale to jaan se guzar gai". I would like to tell her there are so many problems in the world people are facing. if somebody is reading a novel, hwants to atleast forget those problems and want to read something good. i know some people will say that i am wrong but let me tell you i am not.
AMIR
#199 - Quote - Permalink
Posted 04:09:2008 - 14:14:47:

AOA,
Mujay yeh novel hakikat say itna kareeb laga kay many times meri himat nahin huwe kay mein pura novel perh sakoon.... Maha Jee itni depth mein lay gae kay her cheez ankoon kay samnay hoti huwe mehsous huwe...
The most important thing that I liked is "HAKIKAT PASANDI" that is been shown in each and every word of the sentence... TAKHAUL bilkul be nahin!!!! so Ms Maha Malik surely deserve the heartiest congratulation... May Allah grant you success in every walk of life.... AMEEN
regards,
AMIRnod
Sahirah
#200 - Quote - Permalink
Posted 04:08:2008 - 23:53:12:

Maha ji,
Bohet he accha novel hey. Parh ker bohet rona bhe araha tha. Mere wish hey kah es per koy TV Dromah ben saky. Her es type ki larki tuk
yah paghaam pohunchna bohet zarory hey jo ankhain bend ker kah serf or serf Passy key pachy bahgtay bahgtay apna injaam asa ker laty hain. Jo bohet NA-Shukry hoti hain onko khabi bhe kuch bhe nahi melta.

Sorry, you don't have permission to post comments. Log in, or register if you haven't yet.

Please login or register.