Details

Mere Khaab Raiza Raiza

Website
Visit Website
Description Mere Khaab Raiza Raiza is a Social Reformal Novel by Todays very popular female writer Maha Malik. She is one of the most popular female writer of this age. She has written variety of stories on the social reformal issues. One of them is Mere Khaab Raiza Raiza. She has written in all popular women digests and her readers wait for her novels. Greed and wanting more and more is also part of human nature and this is the theme of thi novel. Her fans will love her novels on kitaabghar.com. The basic theme of this novel is the human feelings of greed, rapacity and supremacy. The novel is an excellent effort on a very common and sensitive issue i.e., showing off and craving for things we don-t have but our friends have. This is very common in females and this story is just a right thing for girls to read and think over it. Some people just can-t get enough out of their lives, they want more and more, no matter how much they get. They only look up to go higher without realising, how much it will cost them or their lovedones. Zainab, the main character of this novel, is a representative of these kind of people in our society. She always wanted more and more and running after the glowing things thinking of them gold. She wanted to live higher in the sky among stars, but she could not even find the fireflies in this world. All she got was burnt hand and she lost everything she had.
Rating
  • 89/5
4.45/5 based on 11 votes.
Ownership webmaster
Views 61673 views, 1 incoming clicks. Averaging 10 views and 0 incoming clicks per day.
Incoming Clicks 1
Related Listings
Similar Listings
Khaab-e-Jawani
Ik Dia Jalae Rakhna
Jo Chalay to JaaN se guzer gaye
Purisrar Cheekhain
Zero Blaster
Submission Date 03:22:2008

Comments on Mere Khaab Raiza Raiza

Huma Imran
#181 - Quote - Permalink
Posted 05:21:2008 - 03:23:54:

Salam
Novel bohat acha tha no doubt Maha Malik nae reality ko bohat ache trhan bataya aur khoabo kae pechee andha dhun bhagne ka result bataya.Main iss novel ko perh ker roi bhi bohat aur iss sae kuch sekha bhi .
& thank u kitaabghar for opening this site for Overseas people. its a real gift for me plz keep adding more novels thank u
almas
#182 - Quote - Permalink
Posted 05:20:2008 - 23:21:54:

end was really usexpected i thought k woh uske pass jaygi aur woh usay maaf to kardega lakin shadi soofi se karchuka hoga but oh my God wat she did with her self aur ahsan ko to kabhi bhi pata nahi chalega k uski wife mar gai well very veryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy gooood
and 1 point k zainab ko shadi k baad zainab shah hi kyun bola gaya is main y not zainab ayaz hassan iss ghalti ko kyun nt down nahi kya?
zahid
#183 - Quote - Permalink
Posted 05:13:2008 - 23:22:29:

well that was just superb kindly do upload some new novels bcz ur speed of doin it is very slow
shazia
#184 - Quote - Permalink
Posted 05:09:2008 - 12:55:18:

plz mujhy koi ye buta day k is novel ko kasy save kia ja skta ha
ye download bhi nhi kia ja skta.app logon nay is ko kasy parha ha?plz tell me.i am waiting for reply.
Alvi
#185 - Quote - Permalink
1 of 1 people found this comment helpful
Posted 04:24:2008 - 20:36:50:

Asslamoalikum,
Ahsan Ayaz to phir phunsa ka phunsa reh gya naaa..ussey sakoon aa jaye ga...woh to pehley hi sooli pe tunga ho ga..mazeed Zainab ko yoon daikh liye orr chula gya..or mazeed ke Zainab mur gayee, kabhi doobara zindagi main miley gi bhi nain.
End ka sad hona theek lakinnn more clear or final hona chahiye tha.
Aqsa Moeer Alvi
#186 - Quote - Permalink
0 of 1 people found this comment helpful
Posted 04:24:2008 - 20:27:04:

Asslamoalikum Maha and others,
first of all aik advice..."jo bunda bhi issey perhna chahta hai, ya purh rha hai or end ke 20, 26 pages reh gaye hain to plzzzzzzz in ko raat main soney se pehley na purhey...kioonke ugley din app jis bojhhhh, bhari dil (and all other words jo maha ne in pages main use kiye hain)ke saath utho ge naan woh bussss!!!!!busss krwa daitey hain)shaking headshaking head
iss novel ke barey main boht boht boht kuch likha ja skta hai..aik aik point pr...lakin bus aik basic or mossssttt important point...bachon ke turbiat theek kro..bachon ki turbiat theek kro..bachon ki turbiat theek kro...plzzzzzzzzzzzzzzzzzz..unhain Normal rakho..Normal bnao..Normal rehna sikhao...mazeed seedhay lufzon main keh lain to "unhain ISLAM ki truf lao, islam btao, perhao, sikhao, sumjhao" ager smujh sko to Wahid Hul hai.boht boht boht boht zroori...boht zroori!
ayesha
#187 - Quote - Permalink
Posted 04:24:2008 - 11:27:21:

mjy samj nahi a raha k ma isy acha kahun ya bura.end bht he talkh tha.or bht dukh hoa isy parh k.pata nahi kab tak iska khayal zehan sy na jay ga.end khush gawar hota to sakoon a jata but..............ziada khushi nahi hoe.
sarwat
#188 - Quote - Permalink
Posted 04:22:2008 - 14:17:59:

Maha yeh novel mujay zara acha nahi laga start say jitna acha hai end itna hi bura hai main nay jis din say aap ka novel parha hai us din k bad aj yeh site open ki hai kuin k mara dil hi nahi keya parhny ko novel likain plz koe acha sa kuin k phely hi bohat tension hoti hai insan ki life main is novel ko parh k or tension barh gae hai plz next tim asa novel na likain ok disapproval
Irfan Naqvi
#189 - Quote - Permalink
Posted 04:22:2008 - 13:50:25:

It is a very fine novel kion ke ye hamarey muashrey ki akkasi karta ha ye novel buhat haqeqat ke qareeb laga, Madam Maha ka likhney ka andaz buhat acha hai ager aik dafa banda parna shoro kar day to is ke hisar se nahin nikal pata. I have liked very much this novel.
Ruhab
#190 - Quote - Permalink
0 of 1 people found this comment helpful
Posted 04:20:2008 - 23:06:36:

I hate this novel and I hate this writer, I am not going to blame Zainab because she is just a character and whatever she does actually, you ( Maha) are the one who, create this character.kya saabit karna chahti ho tum Miss Maha Malik keh aurat itni itni selfish hai.tum ne to had hi kar di.Aurat tu pyaar chahti hai apne husband ka agar mil jaye tu is ke ilawa kuch nahi chahti.rupayya paisa ki talub tu sab ko hoti hai kya tumhain nahi hai Maha, batao, yaar apne novels ki talkhyyian kam karo.And you know what, I will never never ever read your story again.You are a most desperate, angry, selfish, hopeless lady.And I will tell everybody whomever I know that, not to read your novels.

Sorry, you don't have permission to post comments. Log in, or register if you haven't yet.

Please login or register.